Mmekaren82Trådstart2003-12-03Jag har nu lämnat in 850 på lite garanti jobb vad kostar detta att laga för volvo. Nytt grenrör, begagnad strålkastare, ny kopling och pakboxarna där, gassdämparna till baklukan?
mekaren82 wrote:
Jag har nu lämnat in 850 på lite garanti jobb vad kostar detta att laga för volvo. Nytt grenrör, begagnad strålkastare, ny kopling och pakboxarna där, gassdämparna till baklukan?
Beror ju på hur man ska räkna.
snackar vi inköpspris utan moms & endast lön till mekanikern + sosiala?
CarMan wrote:
mekaren82 wrote:
Jag har nu lämnat in 850 på lite garanti jobb vad kostar detta att laga för volvo. Nytt grenrör, begagnad strålkastare, ny kopling och pakboxarna där, gassdämparna till baklukan?
Beror ju på hur man ska räkna.
snackar vi inköpspris utan moms & endast lön till mekanikern + sosiala?
om jag skulle ha lämnatt in bilen på volvo och betalat själv!!
KKrister Lindholm2003-12-03 · #Delar för ca 6000:-
Ca 8x500:- i arbetskostnad
+ moms då..
tror snarare på 9-10 timmars arbetstid
och angående timpenningen är den nog över 1000kr