Har samma problem.. Någon som har något svar på detta? Insåg att jag är överallt nu.. :) men vill verkligen lösa detta.. :) Cheers!
tjena jag har en volvo 850 -92 (GLT) som strular:l (automat)
Tänkte höra om nån vet va de e för fel den lägger av när man kör men är man snabb att "Pumpa" på gasen så kan den hoppa igång igen.
sen är det även direkt de blir minusgrader ute så vägrar den starta. startar till sen tappar den helt och går runt utan att slå alls. sen kommer den sakta tillbaka men tar lång tid med start kablar för att den ska komma igen sen måste man ha lite gas pådrag för att hålla den igång i ca 20sek sen funkar den som om att inget hänt:eek:
sen tycker jag den drar mkt olja men används ofta så de går nästan hela tiden.
men jämfört me andra bilar så drar den mkt. men svart rycker inte så de kanske bara e inbillning?
tacksam för svar Mvh DG
Tänkte höra om nån vet va de e för fel den lägger av när man kör men är man snabb att "Pumpa" på gasen så kan den hoppa igång igen.
sen är det även direkt de blir minusgrader ute så vägrar den starta. startar till sen tappar den helt och går runt utan att slå alls. sen kommer den sakta tillbaka men tar lång tid med start kablar för att den ska komma igen sen måste man ha lite gas pådrag för att hålla den igång i ca 20sek sen funkar den som om att inget hänt:eek:
sen tycker jag den drar mkt olja men används ofta så de går nästan hela tiden.
men jämfört me andra bilar så drar den mkt. men svart rycker inte så de kanske bara e inbillning?
tacksam för svar Mvh DG