FfredrikTrådstart2002-12-22har problem med bilen vid kall väderlek. Är svårstartad. Har bytt tändstift, tändkablar, rotor, batteri utan att det har fungerat. Bensinpumpen går igång vid start.
Någon som vet vad problemet är ?
Är det en insprutningsmotor ? Då är det troligast att det är något tok med kallstart´s anordningen den ska ju ge den mer soppa vid kallstart . Den styrs via en termogivare .
johan