Vet bara att min morbrors avgasrör höll i 20 000 mil, och när han skulle byta så upptäktes att det var det röret som bilen en gång leverarades med från fabrik som satt på, så det är en bra bil, hehe
Hej!
Är spekulant på en 940 från -91, automatare med 25,000 mil på mätaren. Lite rost finns på backluckan. Finns några kända fel på 940:or vid denna ålder? Hur långt orkar automatlådan innan den säger upp sig? Hur mycket ska man ge för den?
Nån som har andra åsikter om en sådanhär bil?
MVH
David
Är spekulant på en 940 från -91, automatare med 25,000 mil på mätaren. Lite rost finns på backluckan. Finns några kända fel på 940:or vid denna ålder? Hur långt orkar automatlådan innan den säger upp sig? Hur mycket ska man ge för den?
Nån som har andra åsikter om en sådanhär bil?
MVH
David