är det motor temperaturen eller kupevärmen du pratar om ?
hej
det är så att jag har problem med värmen men kan inte fatta varför. dom jag har frågat förut har pratat om topp locket men det är byt och det är tät. asså det kommer lite värme när man åkt ca 1,5 mil men inte mycket:( så non som har nån aning på va det kan vara för fel?
mvh william
det är så att jag har problem med värmen men kan inte fatta varför. dom jag har frågat förut har pratat om topp locket men det är byt och det är tät. asså det kommer lite värme när man åkt ca 1,5 mil men inte mycket:( så non som har nån aning på va det kan vara för fel?
mvh william