Men hur gör den om du har den på läge auto då??
Hej =)
Har delux paketet i min volvo (dock ej påfyllt så det fungerar inge vidare)
I alla fall så fick jag tag på en ny fläkt eftersom den gamla slutade fungera.
Så nu fungerar och snurrar fläkten alldeles utmärkt.
Mitt problem är att ibland så slutar fläkten fläkta även fast fläktmotorn snurrar.
Dvs det verkar som att några klaffar eller spjäll (vad dom nu heter) slutar släppa igenom luft.
Har inte fläkten satt på auto utan ställer den manuellt på fläkthastighet och var jag vill att den skall blåsa.
Det knasiga är att bromsar jag eller kommer i en nedförsbacke så går den igång igen.
Mycket irriterande när det är skitvarmt ! =)
Några tips ? Tack för att ni tar er tid.
Har delux paketet i min volvo (dock ej påfyllt så det fungerar inge vidare)
I alla fall så fick jag tag på en ny fläkt eftersom den gamla slutade fungera.
Så nu fungerar och snurrar fläkten alldeles utmärkt.
Mitt problem är att ibland så slutar fläkten fläkta även fast fläktmotorn snurrar.
Dvs det verkar som att några klaffar eller spjäll (vad dom nu heter) slutar släppa igenom luft.
Har inte fläkten satt på auto utan ställer den manuellt på fläkthastighet och var jag vill att den skall blåsa.
Det knasiga är att bromsar jag eller kommer i en nedförsbacke så går den igång igen.
Mycket irriterande när det är skitvarmt ! =)
Några tips ? Tack för att ni tar er tid.