SSnakenTrådstart2008-10-17Jag får inte i växlarna när motorn ä igång, men med motorn avstängd så går det lätt. När jag startar bilen med växel i så värkar det som om kopplingen inte kopplat ur helt, bilen rullar lite när jag vrider på tändningen, sen rullar bilen på tomgång å när jag gasar går motorn upp i varv men det händer liksom inget.
Vad har hänt? någon??
hur känns kopplingspedalen tar den eller är den slapp
vad händer om du lägger i ettan trampar kopplingen och startar ligger växeln i då eller frikopplar den
kopplingen tar men ligger på nar jag startar bilen. den ä trög när motorn är igång men inte annars.