Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Volvo c70 T5

Startad av Snaken · 2008-10-17 · 3 svar

SnakenTrådstart
Jag får inte i växlarna när motorn ä igång, men med motorn avstängd så går det lätt. När jag startar bilen med växel i så värkar det som om kopplingen inte kopplat ur helt, bilen rullar lite när jag vrider på tändningen, sen rullar bilen på tomgång å när jag gasar går motorn upp i varv men det händer liksom inget.

Vad har hänt? någon??
lenaola
hur känns kopplingspedalen tar den eller är den slapp

vad händer om du lägger i ettan trampar kopplingen och startar ligger växeln i då eller frikopplar den
backen
kopplingen tar men ligger på nar jag startar bilen. den ä trög när motorn är igång men inte annars.
backen
å ja växeln ligger i

Fler trådar i Hjälpforumet Bil