hej!
har ett litet problem med en volvo s40 2.0T -99
så jag undrar om det är nån hydraulisk tryckare i toppen el om det är något lager som är trasigt..
allt runt kopplingen är bytt för 1000mil sedan(därav att jag ej tror urtrampningslager..)
har kört bilen så här i säkert 200mil å den går inte dåligt överhuvudtaget, (ryker lite innan bilen är varm vitt och lite blått)
ja förutom att den tickar och låter s k i t när jag rycker en spridare
skickar med en film på ca 1min så kanske det hjälper lite..
https://www.youtube.com/watch?v=D5KgKC3VFOA&feature=feedu
mvh bengt
har ett litet problem med en volvo s40 2.0T -99
så jag undrar om det är nån hydraulisk tryckare i toppen el om det är något lager som är trasigt..
allt runt kopplingen är bytt för 1000mil sedan(därav att jag ej tror urtrampningslager..)
har kört bilen så här i säkert 200mil å den går inte dåligt överhuvudtaget, (ryker lite innan bilen är varm vitt och lite blått)
ja förutom att den tickar och låter s k i t när jag rycker en spridare
skickar med en film på ca 1min så kanske det hjälper lite..
https://www.youtube.com/watch?v=D5KgKC3VFOA&feature=feedu
mvh bengt