Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

volvo s40 hydrauliska tryckare?

Startad av rudarmy · 2011-11-22 · 0 svar

rudarmyTrådstart
hej!

har ett litet problem med en volvo s40 2.0T -99

så jag undrar om det är nån hydraulisk tryckare i toppen el om det är något lager som är trasigt..
allt runt kopplingen är bytt för 1000mil sedan(därav att jag ej tror urtrampningslager..)
har kört bilen så här i säkert 200mil å den går inte dåligt överhuvudtaget, (ryker lite innan bilen är varm vitt och lite blått)
ja förutom att den tickar och låter s k i t när jag rycker en spridare

skickar med en film på ca 1min så kanske det hjälper lite..
https://www.youtube.com/watch?v=D5KgKC3VFOA&feature=feedu

mvh bengt

Fler trådar i Hjälpforumet Bil