Har en s70 glt-98 när jag idag skulle köra iväg gick motorn bara runt utan att starta, efter ca 35-40sek med nyckeln i botten startade den, provade att starta och stänga av ett par gånger efter det och inga problem,kan det vara något i tändsystemet som är på väg att lägga av. Tacksam för lite tips.