och är sedan ur funktion tillls bilen stängs av. Sätter på tändning lampan lyser ca 1 sekund igen. Det är en vanlig H7 lampa. Vad kan man göra.
Har du provat att byta H7-lampan, börja med det.
Mvh Janne
Aadeelergigning832011-09-29 · #Har gjort en tillfällig lösning med ett extraljus relä i från 70 talet. Varför går det inte att styra relät med vänster H7 lampa ? Får styra relät med parkeringsljus.
Du kan ha ett reläfel i det ordinarie ljusreläet.
Mvh Janne