Kan vara att du har problem men vevhusventilationen på din bil. Tittar själv på en med samma fel. Nyligen besiktigad med förhögt HC2500 annars ok.
Hej!
Jag har just fått problem med min Volvo V70 2,4 turbo 2002, den hackar ständigt och går dåligt vid gaspådrag. Den går dock bra på tomgång.
Jag har försökt nollställa datorn vid strömborttagning men det hjälpte inte.
Det känns som om bilen går på 4 av 5 cylindrar.
Vet någon vad detta kan bero på?
Tack på förhand
Jag har just fått problem med min Volvo V70 2,4 turbo 2002, den hackar ständigt och går dåligt vid gaspådrag. Den går dock bra på tomgång.
Jag har försökt nollställa datorn vid strömborttagning men det hjälpte inte.
Det känns som om bilen går på 4 av 5 cylindrar.
Vet någon vad detta kan bero på?
Tack på förhand