Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

volvo v70 combi?

Startad av Krister Lindholm · · 2 svar

Krister LindholmTrådstart
Har varit och gluttat på volvo v70 och tänker köpa den, finns det nån med erfarenhet av den?. Jag har tre hundar funkar dom ihop med bilen?. Drar den mycket bensin?. Kan man ha s-lag i kombin?. Kostar reservdelarna mycket?. Är den lätt att meka med själv. Alla synpunkter är av största vikt och intresse. Ha en jävligt bra påsk nu och var rädda om, vi syns i trafiken.
CarMan
Jag antar att det är en V70 97-00
Vad är S-lag ?
V70:n är en bra bil, den är ju inte bensinsnålast i klassen. Men var spelar det för roll!
Krister Lindholm
Paul skriver enbart skit i sina inlägg och vistas här på motorforum för att jävlas med alla.
Han har fått varningar av mig innan & detta är min sista varning:

Ett inlägg till av dig som är oseriöst & du raderas från medlemslistan, din ISP kanske tom får ett mail...

Fler trådar i Hjälpforumet Bil