Detta har volvo tydligen haft stora problem med, just dessa elektronikfel på flertalet modeller,, och i princip är det en volvoverkstad eller en sådan som har passande diagnostik utrustning som gäller, då det ofta rör sig om mjukvarufel, alltså fel i styrboxen.
Har en volvo v70 -97 nu är det så här att jag startade bilen och såg att värmaren till sidospeglarna samt bakrutan lyser och det går inte att stänga av. samt att bakre dimljus lampan i instrumentet lyser svagt och att alla lampor bak på vänster sida lyser extremt svagt konstant. testade att byta alla lampor men hände inget!! vad kan detta var för fel?
åker på semester på måndag så helst vill jag lösa det innan.
åker på semester på måndag så helst vill jag lösa det innan.