Svårt sia om vad som kan ha hänt i fallet, av vilken anledning byttes instrumentbrädan?
Som kanske kan ge viss vägledning i felsökandet,, är det nu alltså bara instrument belysningen i själva mätarhuset som inte fungerar, eller vad? Överlag verkar det iaf vara någon form av kortis som inträffat, kanske i jobbet med byte av instrumentbrädan,,,
Kika även in på detta lite mera märkesspecifika forum i ämnet:https://chryslerforum.se/mopar/
Som kanske kan ge viss vägledning i felsökandet,, är det nu alltså bara instrument belysningen i själva mätarhuset som inte fungerar, eller vad? Överlag verkar det iaf vara någon form av kortis som inträffat, kanske i jobbet med byte av instrumentbrädan,,,
Kika även in på detta lite mera märkesspecifika forum i ämnet:https://chryslerforum.se/mopar/