Låter som det är något tok vid vänster framhjul som då belastas extra vid högersväng,, så översyn av dess bromsskiva/bromsok är att där rekommendera,,, speciellt om det verkar komma därifrån.
har fått ett konstigt fenomen caddyn klonkar i karossen och i broms pedalen när man svänger höger, höger drivknut och lager är bytt! det klonkar mest då man bromsar. den låter lite under färd,
är det nån annan som upplevt detta?
är det nån annan som upplevt detta?