Till att börja med är oljenivån rätt i växellådan? Och hur se den oljan ut, bör vara klarröd och inte lukta skunk, men lite märkligt att det bara är backen som strular.
Hej jag har en vw caravelle-92 2.5 med automat.
Problemet är att lådan slirar på backen men växlar bra framåt.
Det har felet kom helt plötsligt (Vad är felet)
Problemet är att lådan slirar på backen men växlar bra framåt.
Det har felet kom helt plötsligt (Vad är felet)