Det går inte att låsa bilen för attt nycklen har fastnat i låset (den har inte frusit fast). Det går bara att låsa upp bilen nycklen har fastnat i låset det går inte att ta ut den alls ur låset. Vad kan ha hänt kan någon fjäder ha gått av i låset. Man ju inte heller riktigt åt att mecka med låset på bilen även om man plockar bort insidan av dörren.
Tacksamm för svar....
Tacksamm för svar....