det kan vara kylarvätska, håll koll på kylvätskenivån !!!
Hej!
Upptäckt läckage på bilen. Vätskan är ljusblå till grön. Det luktar inte starkt och den känns likt vatten. Fick innan veta att det kunde vara kondens då jag har haft AC:n på men det borde ju inte vara färgat, eller? Läckaget är ganska långt fram bakom främre strålkastare på vänster sida (förarsidan).
Vad kan det vara och vad gör jag?
Tack på förhand!
Upptäckt läckage på bilen. Vätskan är ljusblå till grön. Det luktar inte starkt och den känns likt vatten. Fick innan veta att det kunde vara kondens då jag har haft AC:n på men det borde ju inte vara färgat, eller? Läckaget är ganska långt fram bakom främre strålkastare på vänster sida (förarsidan).
Vad kan det vara och vad gör jag?
Tack på förhand!