Hej
Har precis köpt en gammal golf gti 87:a. Den går fint tills motorn har blivit lite varm och man trycker ner kopplingen. Varvtalet går då ner nästan till noll och hoppar sedan upp till typ 2000 och ner igen och håller på så. Den dör dock aldrig helt. Vet att det är lite mycket olja i den pgr av puckon som ägde den innan har tömt ut lite men ska ta lite till, vet dock inte om detta kan vara felet?
/Mathias
Har precis köpt en gammal golf gti 87:a. Den går fint tills motorn har blivit lite varm och man trycker ner kopplingen. Varvtalet går då ner nästan till noll och hoppar sedan upp till typ 2000 och ner igen och håller på så. Den dör dock aldrig helt. Vet att det är lite mycket olja i den pgr av puckon som ägde den innan har tömt ut lite men ska ta lite till, vet dock inte om detta kan vara felet?
/Mathias