DDaVinciTrådstart2005-11-08Nån som vet om det är enkelt eller billigt att laga förardörrskontakt till innerbelysningen? Helt plöstligt har den sluta fungera och med den även nedre dörrbelysning.
Den kontakten sitter troligen i dörrlåsmekanismen.
Ffivecylinder2005-11-08 · #Hej
Ok, menar du då att jag ska ta bort själva kåpan vid dörren eller? Att det kan vara så enkelt som att kontakten sitter löst?Jag ska sälja bilen nämligen o vill ju försöka fixa detta enklast /billigast möjligt. Grejjen är den att när jag öppnar dörren med nyckeln så tänds ju innerbelysningen.