Motorforum.nu

ForumKöp och sälj

VW Golf IV 1,6-98

Startad av DaVinci · 2005-10-29 · 0 svar

DaVinciTrådstart
Säljer min pärla då familjen blivit större och vi inhandlat större bil.Golfen har vart i min välskötta ägo sedan 2000 och tex endast handtvättat den, inredningen snudd på orörd.. Gått 13700mil, manuell 5vxl, elhissar alla dörrar, elspeglar,servo, clås, helt nya Continental eco3 sommardäck på lämetallfälg och Nokian dubdäck på fälg. Clarion CD stereo , bytt kamrem förra året, Besiktad UA 0503 tonade rutor bak från Solfilmsspecialisten bytt bromsbelägg och skivor bak osv.Mao har jag skött den väl då jag är beroende av fungerande bil. Pris 58000.Priset kan mycket väl diskutera till seriös köpares fördel. Avstå att kontakta mig om du tänker ge skambud , säljer den inte pga penningbrist eller som sagt att den är okörbar.Jag har skött den pedant och servat den på märkesverkstad. Allt för att försöka hålla den i gott skick både mekaniskt och estetiskt.Tack jag har även bilder på den.
jag nås på 070-797 46 91 eller leonardo.vidal@chello.se

Fler trådar i Köp och sälj