Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

vw jetta 1988 cl TERMOSTAT

Startad av jetta-88 · 2009-05-09 · 3 svar

jetta-88Trådstart
Vart sitter termostaten?

Har följt den övre vattenslangen från kylaren - hittar inget efter att skruvat bort 2 st bultar med 10:ans nyckel.
polco
Följ den undre kylarslangen in till motorn så sitter termostaten där under termostathuset som sitter fastskruvat med 2 st M6-skruvar.
zidijan
Och sitter ingen där så är den bortplockad:l
ford_Granada
@clem 43908 wrote:
Följ den undre kylarslangen in till motorn så sitter termostaten där under termostathuset som sitter fastskruvat med 2 st M6-skruvar.





tack för vägledningen

Fler trådar i Hjälpforumet Bil