Ingen fara... Tryck i pluggen bara. Den sitter väl kvar med den lilla "svansen" va?
Om det kommer ner lite damm där är ingen fara. Men det är viktigt att den sitter där om du ska motortvätta bilen eller om det läcker olja. Lamellen gillar inte det. För övrigt är hålet till för att man ska kolla tändningen där med stroboskop.
Om det kommer ner lite damm där är ingen fara. Men det är viktigt att den sitter där om du ska motortvätta bilen eller om det läcker olja. Lamellen gillar inte det. För övrigt är hålet till för att man ska kolla tändningen där med stroboskop.