Det är något i motorstyrningen som felar. När jag startar, och den är väldigt lättstartad, går den OK i några minuter, sedan börjar den att bluddra och skicka ut brun-svarta rökmoln vid gaspådrag. Ibland när jag startar har den plötsligt ett tomgångsvarv på minst 2500 rpm. Den kan också tvärvägra att starta alls ibland och då stinker det bensin om den. Det är en 2.1l med Digifantinsprutning. HJÄLP!:confused: