BBjorn remTrådstart2010-03-31Jag kan få väck ratten till lyset på min Polo -98... omställaren till lyset?? hur gör jag???
har en polo -98 hur får man väck ljusomställaren på högersida. Misstänker att det är fel på den för det går inte stänga av p-ljuset. måste bryta batterispänningen för att få det att slockna.
prova med att vrida ställaren samtidigt som man trycker in den
Ja som sagt hur får jag väck ratten till lyset??
1 tråd räcker bra, du behöver inte starta nya trådar för varje inlägg!
Lampor och strömställare, invändigt
Ljusströmställare, ur- och inmontera bilar > 09.99
Urmontering:
Montera ur förvaringsfacket på förarsidan:
=> Karosseri - monteringsarbeten; repgrupp 68
Tryck undre låsningen -pil- uppåt.
Dra ut ljusströmställaren ur instrumentpanelen.
Dra av stickförbindningen.
Montering:
Montera stickförbindningen.
Sätt in ljusströmställaren i instrumentpanelen så att låsningen går i ingrepp
Montera förvaringsfacket på förarsidan.