Förmodligen är det torkarmotorn inbyggda styrkrets som är trasigt som då ger dessa fenomen. Har dock inte fixat detta på just den modellen om dess torkarhus är demonterbart, annars är det byte av torkarmotor som troligt gäller och denna torkarmotor ser ut som så lös:https://bilder.lagabasen.se/delar/1091/1091320700vy1.jpg
vindrutetorkarna stannar rakt upp, skall väl stanna nere egentligen.
på intervallen stannar dom väldigt högt upp och står och vibrerar på plats. provade att byta relät men det gjorde inte nån skillnad.
nån som har haft samma problem?
på intervallen stannar dom väldigt högt upp och står och vibrerar på plats. provade att byta relät men det gjorde inte nån skillnad.
nån som har haft samma problem?