Du nämner inte årsmodellen, men utgår från att det är första generationen mellan 96-00 och där du nära på prickat in dessa skruvar, och det är väl enhissar på denna annars är det sljutbickslåsning för dess vev,, sedan är det att ryckmetoden som gäller då själva dörrsidan är ditsnäppad runt om (utom på ovansidan) med dryga 10 snäppen, så skall du med få loss densamma utan användning av sprängmedel. :-)
Hej!
Jag har en VW Sharan där fönsterhissen släppt från rutan och undrar nu hur man får bort dörrsidan utan sprängmedel behöver även få bort den för byte av högtalare. Jag har hittat en skruv i bak kant av dörren samt en skruv bakom plastkåpan vid dörrhandtaget men det hjälper föga.
Tacksam för hjälp.
Jag har en VW Sharan där fönsterhissen släppt från rutan och undrar nu hur man får bort dörrsidan utan sprängmedel behöver även få bort den för byte av högtalare. Jag har hittat en skruv i bak kant av dörren samt en skruv bakom plastkåpan vid dörrhandtaget men det hjälper föga.
Tacksam för hjälp.