Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

VW Sharan - Status 1/1

Startad av tuomole · 2012-11-27 · 1 svar

tuomoleTrådstart
Hej
Har en Volkswagen Sharan 2.0 TDI, årsmodell 2009. Nu har det dykt upp ett meddelande i displayen som ibland säger status O.K. och ibland status 1/1. Jag har även en gång sett status 1/2. Är det någon som vet vad detta är?
Tuomo
slirfeldt
Vid lite snabb googling så betyder "1/1 och 1/2" antalet felmeddelanden. Som tex kan stå för defekta lampor på bilen.

Där bör man vid flera felmeddelanden kunna bläddra genom sidorna med vipp tangenten.

Fler trådar i Hjälpforumet Bil