efter bilen blivit varm böjar den ( 10 minuter ) gå bluddrigt, inga problem vid lite gaspådrag men vid mer gaspådrag så vill den inte gå. Ingen reaktion då luftmassegivaren kopplas bort, ingen reaktion då någon givare kopplas bort.
övertryck i vevhusventillationen, inget vatten försvinner ingen olja i vattnet, ingen olja försvinner inget vatten i oljan. motorn går orent.?????:eek::eek::eek::eek::eek::eek::q:q:utrop
Har nu mätt upp gasspjällsavkännaren, inga utslag alls.
satte dit en från chrysler vouager med tejp och kopplade provisoriskt.
Bilen gick betydligt bättre, kommer skaffa en original på måndag.
övertryck i vevhusventillationen, inget vatten försvinner ingen olja i vattnet, ingen olja försvinner inget vatten i oljan. motorn går orent.?????:eek::eek::eek::eek::eek::eek::q:q:utrop
Har nu mätt upp gasspjällsavkännaren, inga utslag alls.
satte dit en från chrysler vouager med tejp och kopplade provisoriskt.
Bilen gick betydligt bättre, kommer skaffa en original på måndag.