Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

vw transporter 1992 2 liters 85 hästar

Startad av uffe54 · 2009-02-07 · 0 svar

uffe54Trådstart
efter bilen blivit varm böjar den ( 10 minuter ) gå bluddrigt, inga problem vid lite gaspådrag men vid mer gaspådrag så vill den inte gå. Ingen reaktion då luftmassegivaren kopplas bort, ingen reaktion då någon givare kopplas bort.
övertryck i vevhusventillationen, inget vatten försvinner ingen olja i vattnet, ingen olja försvinner inget vatten i oljan. motorn går orent.?????:eek::eek::eek::eek::eek::eek::q:q:utrop


Har nu mätt upp gasspjällsavkännaren, inga utslag alls.
satte dit en från chrysler vouager med tejp och kopplade provisoriskt.
Bilen gick betydligt bättre, kommer skaffa en original på måndag.

Fler trådar i Hjälpforumet Bil