Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

VW Transporter 2.4D -96

Startad av kristoffer87 · 2008-11-10 · 1 svar

kristoffer87Trådstart
hejsan! tänkte byta glödstift i min transporter, men jag undrar om de är nått å tänka på när man ska byta dom? har inte gjort de tidigare men nångång är ju den första :)

tacksam för svar MvH Kristoffer
Kostya
Nix, bara att skruva, koppla ur batteriet bara så du är säker på att de inte är/blir strömförande.
Använd en bra hylsa om du kan för de sitter ofta som f*n och kan gå av om man våldar för mycket.
De bakom pumpen är jobbiga att komma åt...

Fler trådar i Hjälpforumet Bil