Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

VW Transporter T4-96 Automat

Startad av Ballhead · 2010-08-08 · 2 svar

BallheadTrådstart
Tjena!
Jag har ett mysko problem med min VW Transporter T4. Det är full värme på vid utblåsen mot sidorutorna. Och kranen som reglerar värmen fungerar som den skall. Men när värmen är avstängd på vredet, så är det ändå varmt på sidorna.
Någon som har en möjlig förklaring till det?

Janne
boheme
Värmekranen stänger antagligen inte helt, antingen är själva kranen dålig eller så är det manövern till kranen, det vanligaste är nog vajer.

Mvh Janne
Sweblues
Inget fel på värmekranen. Har plockat bort den och kollat.

Fler trådar i Hjälpforumet Bil