Den har garanterat lagrat några felkoder, läs ur och kolla vad den säger.
Hej! Efter en stunds stående har jag tänkt att ta tag i bilen igen. Det är då en vw vento tdi -96 som en dag när jag var ute och körde bara dog. Då jag har haft problem med dieselpumpen tidigare så antog jag att det var den som hade slutat fungera. Jag hittade en nästan identiskt bil som var krockskadad för en billig peng och tänkte att det blir lätt att byta motor. Men efter jag bytte motor så kvarstod samma problem.
Jag får stå och gnugga länge innan den går igång, och när den väl går igång så går den inte på alla cylindrar och man kan varken gasa eller lägga i backen.
Har gått igenom elsystem och testat det mesta men blir inte klok på det här, Därav undrar jag om någon utav er har haft något liknande problem eller kan komma med tips? det uppskattas.
Tack på förhand /Rikard
Jag får stå och gnugga länge innan den går igång, och när den väl går igång så går den inte på alla cylindrar och man kan varken gasa eller lägga i backen.
Har gått igenom elsystem och testat det mesta men blir inte klok på det här, Därav undrar jag om någon utav er har haft något liknande problem eller kan komma med tips? det uppskattas.
Tack på förhand /Rikard