kanske kolen är nersliten / slut är rätt lätt at byta på vissa bilar
kan inte säga hur det ser ut på din bil
ibland sitter kolen tilsammans med spänningsregulatorn och då är det bara 2 skruvar som skall lossas och sen försiktigt ta ut den och försiktigt montera den nya - kolen är fjäderbelastad och kan lätt brytas om man är hårdhänt
kan inte säga hur det ser ut på din bil
ibland sitter kolen tilsammans med spänningsregulatorn och då är det bara 2 skruvar som skall lossas och sen försiktigt ta ut den och försiktigt montera den nya - kolen är fjäderbelastad och kan lätt brytas om man är hårdhänt