Det går ,men man ska tänka på att denna olja kan bli i det tunnaste i laget vid körning med släp varm sommardag
denna olja är kanske mer för arktiskt klimat tex. norr om Gällivare, och Island
för manuell växellåda bör oljan uppfylla APi-GL4:
https://biltema.se/sv/Sok1/?quicksearchquery=36986
denna olja är kanske mer för arktiskt klimat tex. norr om Gällivare, och Island
för manuell växellåda bör oljan uppfylla APi-GL4:
https://biltema.se/sv/Sok1/?quicksearchquery=36986