Eethan_hunt829Trådstart2011-07-26Hejsan!
Nån som kan hjälpa mig med det här problemet? Har hänt att bilen blev skakig när jag startar den men går bra sen efter att jag fick bensin stopp. Nu går det inte att gasa mer än 40 varv när bilen står stilla och när man kör så och trampar på kopplingen då kan man gasa fullt. Igår körde jag den på motorvägen ocg då märkte jag att den går bara upp till 160km/h och bara upp till 40 varv. Vad kan det bero på?
Jag förstår inte riktigt det där med 40 varv. Har du bytt bränsle och luftfilter? Har du kollat bränsletrycket?
Mvh Janne
Janne han menar nog att den inte varvar över 4000
AAlkvettern2011-08-05 · #Provat lyfta batteripolerna i en timme eller två ?
Dock låter 160 blås och 4000 rpm lite väl för att vara "limp mode" :)