Skulle bara säga till er alla andra som ev har problem med era Ford windstar bilar som är kända för o ta konstiga skutt hopp under acceleration (visas tydligast då)
Säg till på verkstan att dom SKA lyfta bort hela fördelaren och kontrollera det lilla drev som sitter därinunder.
Detta lilla kugghjul-drev har tagit Ford verkstan nästan 4månader och hitta att de va just det som va galet med vår bil.
räkningen då mmmmmmm 40000 sek ska dom ha , så snacka om att dom har bytt delar hejvillt..
bilförsäljaren tar hela räkningen på sitt konto , och t om jag tycker lite synd om bilförsäljaren.
Vill med detta inlägg tacka CH BILAR I PUKAVIK för ett bra jobb
tack ska du ha christer.
Säg till på verkstan att dom SKA lyfta bort hela fördelaren och kontrollera det lilla drev som sitter därinunder.
Detta lilla kugghjul-drev har tagit Ford verkstan nästan 4månader och hitta att de va just det som va galet med vår bil.
räkningen då mmmmmmm 40000 sek ska dom ha , så snacka om att dom har bytt delar hejvillt..
bilförsäljaren tar hela räkningen på sitt konto , och t om jag tycker lite synd om bilförsäljaren.
Vill med detta inlägg tacka CH BILAR I PUKAVIK för ett bra jobb
tack ska du ha christer.