Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Windstar

Startad av sanke · 2007-03-01 · 0 svar

sankeTrådstart
Skulle bara säga till er alla andra som ev har problem med era Ford windstar bilar som är kända för o ta konstiga skutt hopp under acceleration (visas tydligast då)
Säg till på verkstan att dom SKA lyfta bort hela fördelaren och kontrollera det lilla drev som sitter därinunder.
Detta lilla kugghjul-drev har tagit Ford verkstan nästan 4månader och hitta att de va just det som va galet med vår bil.
räkningen då mmmmmmm 40000 sek ska dom ha , så snacka om att dom har bytt delar hejvillt..
bilförsäljaren tar hela räkningen på sitt konto , och t om jag tycker lite synd om bilförsäljaren.
Vill med detta inlägg tacka CH BILAR I PUKAVIK för ett bra jobb
tack ska du ha christer.

Fler trådar i Hjälpforumet Bil