Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Windstar,voyager,Trans sport ägare?

Startad av Tappe · 2008-02-01 · 0 svar

TappeTrådstart
Hej.
Har själv en voyager från -95 och kanske ska byta till nyare modell van,endast usa bil.
Nu till min undran........Jag vill veta mer fakta om de som äger windstar -99 o nyare......cheva trans sport -98 o nyare samt voyager från -01.inte andra äldre modeller.
Vill veta brister,kvalite........vad ni gillar modellen o jämföra med andra modeller.
Jo jag vet.....tidigare voyager hade problem med växellådor,men kanske skillnad på nyare?

Fler trådar i Hjälpforumet Bil