Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

xr3i 87 med läckande låda

Startad av danne81 · 2006-05-24 · 2 svar

danne81Trådstart
lite problem med å hitta en låda till min xr3i med mekanisk abs.
så undrar om de funkar med en låda från en xr3i utan abs eller från en vanlig escort?
savanna
har du kollat www.bildelsbasen.se eller www.laga.se
swempa52
jo om man slår på regnumret där så ska de va samma.
någon som vet om de går igenom besiktningen om man tar vek den där abs historian

Fler trådar i Hjälpforumet Bil