pelleplutt
Trådar
- Seat Toledo lagt av över natten, startar sen dör :(
- Nyfylld AC höll 2 dar :(
- Seat Toledo airbaglampa
- SAAB 9000 fråga om växellåda/synkronisering
- SAAB 9000 laddning!
- Pulserande lampor!
- Kupe´fläkten Volvo 245....var sitter den!!!???
- SAAB 9000 klima
- Lättstartad Volvo med hål i dämparen...
- Volvo 245 bromstryck
- Begagnattips
- Tändinställning Volvo 740 B230 -85