Att den inte startade innan är för att det finns flera tryckgivare som slår av kompressorn av både för lågt tryck som för högt tryck, knepigt nu att kompressorn går men ger ingen kyla frågan är om det är tillräckligt för det bara.
Var det länge sedan ACn var i funktion? För egentligen skall man först tryckprova ett sådant system, för att vara riktigt säker på att det är tätt och detta verkar vara lite osäkert med din bil.
Var det länge sedan ACn var i funktion? För egentligen skall man först tryckprova ett sådant system, för att vara riktigt säker på att det är tätt och detta verkar vara lite osäkert med din bil.