Du ska byta upp dig till ett kallare tändstift om den går sämre och allt annat är korrekt inställt. Är förgasaren korrekt inställd?
Har nu satt på 5.5, 16 mm insug, grov krök och 12 drev. Ska man byta tändstift till B8HS eller ska man köra vidare på orginalet (B6HS). När jag körde för första gången gick det skitdåligt, nu en dag senare går det lite bättre men inte fullt ut är det så för att den är ny och måste köras in?