när jag tog traktorkortet (28 år sen)så var kostnaderna teoriböckerna,körkortstillståndet plus teoriprovet då det inte var någon uppkörning med i bilden och jag tror inte att det är det nu heller.
här hittar du nog alla svaren.
https://www.korkortsportalen.se/jag-ska-ta-korkort/traktorkort/
här hittar du nog alla svaren.
https://www.korkortsportalen.se/jag-ska-ta-korkort/traktorkort/