Motorforum.nu

ForumMotorsport & Racing

Aprilia SR-50 DiTech -03

Startad av Dahlin · 2009-02-14 · 0 svar

DahlinTrådstart
Har en Aprilia SR-50 Ditech, 03- körde med den i första snön men den gick sönder, nu när ja ska starta den och håller i bromsen så går 10 A säkringen.. Fick ett tips om att batteriet va fruset, har inte testat att byta men är det de tror ni?

//Dahlin

Fler trådar i Motorsport & Racing