Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

bilen låser sig ??

Startad av van88 · 2007-11-11 · 2 svar

van88Trådstart
har en s80 som jag nyss köpt..ska bilen låsa sig efter nån minut ???
ska prova med nyckeln i o rutan nere!!!!
Brodera
Vissa billarm / modeller låser sig själv efter nån/någon minut, larmet på Camaron går på efter 3 minuter vid inaktivitet. kanske är samma på S80ins larm ?...
fraggelpelle
Vet att V50 hade nåt elfel som gjorde att den omotiverat låste sig själv. Inge kul om man har en unge i barnstolen och nycklarna i tändningslåset...

Fler trådar i Hjälpforumet Bil