Vissa billarm / modeller låser sig själv efter nån/någon minut, larmet på Camaron går på efter 3 minuter vid inaktivitet. kanske är samma på S80ins larm ?...
har en s80 som jag nyss köpt..ska bilen låsa sig efter nån minut ???
ska prova med nyckeln i o rutan nere!!!!
ska prova med nyckeln i o rutan nere!!!!