van88
Trådar
- spolaren funkar inte!! vart sitter pumpen??
- dörrsidan HUYNDAI ACCENT
- ska de vara ett avlångt hål i lyserna???
- bilen låser sig ??
- c låset låter illa..
- fukt i lysen
- trög styrning!!
- höja tomgången på en cheva van!!!
- 850 stannar ibland!!
- byta spindel led!!
- stannar på tomgången ibland!!
- stannar ibland!!
- torkarna gnisslar so m fan!!
- Hjälp igen!!!
- Hjälp!!!
- halvljus strular!!!