tog bort dörr sidan idag på¨tjejens bil...skulle byt högtalare...men skit åxå...
ce låset hantaget gick avl... vet nån om de är dyrt att köpa-- inne hanttaget---- o hur sjutton får man bort hatthyllan`????? högtalarena är ju ja junk där:x
ce låset hantaget gick avl... vet nån om de är dyrt att köpa-- inne hanttaget---- o hur sjutton får man bort hatthyllan`????? högtalarena är ju ja junk där:x