En stor järnkil eller en kulledsgaffel är bra att slå loss den med neråt.. Ta bort hjulet så du får plats, sen slår du tills det smakar skit.. Träffa inte själva spindeln helst..
är de svårt få bort den undre spindel leden??? avdragare??
på en van 88!!! nån som gjort de???
på en van 88!!! nån som gjort de???