Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

byta spindel led!!

Startad av van88 · 2007-09-05 · 1 svar

van88Trådstart
är de svårt få bort den undre spindel leden??? avdragare??
på en van 88!!! nån som gjort de???
Gralq
En stor järnkil eller en kulledsgaffel är bra att slå loss den med neråt.. Ta bort hjulet så du får plats, sen slår du tills det smakar skit.. Träffa inte själva spindeln helst..

Fler trådar i Hjälpforumet Bil