Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Hjälp igen!!!

Startad av van88 · 2006-08-08 · 3 svar

van88Trådstart
nu har jag kommit åt pumpen, sågade upp ett hål i stället för att ta ner tanken,,
nu gäller det att få tag på rätt pump..
savanna
finns det inte ett bränslepumpsrelä ???
MILL
vad e de för bil
MoPar 66
fortsätt på din första tråd istället för o skapa nya
Sen en bra rubrik på din tråd hade inte skadat heller

Fler trådar i Hjälpforumet Bil