Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Hjälp!!!

Startad av van88 · 2006-08-07 · 0 svar

van88Trådstart
min van startar inte,,den går på startgas o ström är de på säkringen till bränslepumpen,,har kollat alla säkringar,har byrr bränslerelät finns de nån chans att komma åt pumpen utan att ta ner tanken??? tänkte kolla om de finns ström där...

Fler trådar i Hjälpforumet Bil