Har en cheva van 88,,, slår man på hel så går säkringen för ljuset ibland,,
nån har monterat ljusaut men jag tog ur säkringen för den,,
såg nåt om H4 i helljuset vad ska de vara för lampor i helljuset???
när ljusaut är på kan man inte åka med parkering ljuset därför tog jag säkringen,,när bilen är igång
nån har monterat ljusaut men jag tog ur säkringen för den,,
såg nåt om H4 i helljuset vad ska de vara för lampor i helljuset???
när ljusaut är på kan man inte åka med parkering ljuset därför tog jag säkringen,,när bilen är igång